®© Seversin Lahanayı ?

Seversin Lahanayı nerden çıkmıştır?Hani bir atasözü var derler ya lahanaya gelince götürüyon kütür kütür soğana gelince acı dion kaçıyon işde tüm olay bu.Bu yüzden sende seversin lahanayı ?



Arkadaşlar levatiron kullanan hastalar için kabus dolu günler başladı nedenmi? bu ilaç yaklaşık olarak 2009 şubat ayı başlarından beri piyasada bulunamıyor va daha ne kadarda piyasada olmıyacağı konusunda bi fikri olanda yok daha bugün Salihli'deki bütün eczaneleri dolaştım ve hiç bir yerde levotiron'u bulamadım ne zaman gelir sorumada net bir cevap alamadım.Tefor isimli bir diğer guatr ilacının üretiminin durması sebebiyle hastaların hekimleri tarafından levotiron kullanmaya yönlendirilmeleri bu ilacın stoklarını tüketti ve bu ani gelişme stokları tükenen "abdi ibrahm"ilaç firmasını zora soktuğu ve kapasite arttırımına gidildiği yönünde duyumlar aldım.Tefor isimli ilacın neden üretiminin neden durduğu ve ne zamana kadar piyasada olmayacağı konusunda is henüz net bir bilgimiz yok Ben'de guatr hastasıydım ve tiroid bezim alındı bu ilacı ömür boyu kullanmak zorundayım ve benim gibi bu ilaca bağımlı olan birçok hasta var benim anlamadığım şimdi ne olacak hadi benim elimde yedek 1 kutu vardı idare ettim oda bitmek üzere ya olmayanlar bu nasıl bir saçmalıkki sağlık bakanlığı gene kış uykusundan uyanamadı galiba ne olacak bu kadar hastanın durumu bu ilacı üreten firma "Abdi İbrahim ilaç san." neden üretimi aksattı amaç gene rant sağlamakmı ? Bu memlekette bu zihniyetle bir arpa boyu bile yol alınamaz hastalığı düzene girmiş kontrol altına alınmış birçok hasta şimdi Levotiron bulamadığı için yeniden sağlık problemleri yaşamakla karşı karşıya bırakılmış durumda buda hastalar hastaneler açısından yeniden bir külfet demek neyse sinirlendim gene bir an önce bu duruma çözüm bulunsun istiyorum.bilgi paylaşmak isterseniz mutlaka yorum yazın arkadaşlar.
NOT: (Tefor, Levotiron, Euthyrox, L-Thyroxine) BUNLAR KARDEŞ İLAÇLAR



edit post

0 Reply to "Levatiron piyasada yok nereden bulabiliriz"

Yorum Gönder

Sayfaya Yorum yazmak için (Yorumlama biçimi:ANONİM Olarak) işaretliyerek gerksiz prosedürlerle uğraşmadan yorum yazabilirsiniz ...!