®© Seversin Lahanayı ?

Seversin Lahanayı nerden çıkmıştır?Hani bir atasözü var derler ya lahanaya gelince götürüyon kütür kütür soğana gelince acı dion kaçıyon işde tüm olay bu.Bu yüzden sende seversin lahanayı ?

Seversin Lahanayı ?

Resimli anlatım yapmak istiyorsanız ilk önce yapmanız gereken internet adresinin yani hangi siteyi yada içeriği üzerinde anlatım yapacaksanız o sitenin bir resmini kaydetmeniz gerekir. Peki bunu nasıl yaparsınız bir örnekle yardımcı olayım.Örneğin: şu anda ziyaret ettiğiniz bu sayfanın bir resimini alıp bu sayfa üzerinde resimli anlatım yapmak istiyorsun diyelim sırası ile şunları yapman gerekiyor.
(TAM BOY İÇİN TIKLA)Seversin Lahanayı ?
1- Klavyenizin üzerindeki "PRİNT SCREEN SYSRQ" tuşuna bir defa basın
2- Bu tuşa bastıktan sonra yine bilgisayarınızdab sırasıyla Başlat,Programlar,Donatılar,Paint'i tıklayarak açın
3- Paint'i açtıktan sonra paint üzerindeki Düzen menüsünden yapıştır deyin tıklayarak resmini almak istediğin web sayfası şu anda paint sayfasına geldi
4- Şimdi yapmak istediğin resimli sunumu paint yazı arçlarını kullanarak yapabilirsin
5- Son olarakta yine paint'te Dosya menüsünden farklı kaydet diyerek hazırlamış olduğum resimli anlatım sunumunu bilgisayarına kaydedebilirsin hepsi bu kadar kolay gelsin



edit post

0 Reply to "Resimli anlatım yapmak sunum hazırlamak"

Yorum Gönder

Sayfaya Yorum yazmak için (Yorumlama biçimi:ANONİM Olarak) işaretliyerek gerksiz prosedürlerle uğraşmadan yorum yazabilirsiniz ...!