®© Seversin Lahanayı ?

Seversin Lahanayı nerden çıkmıştır?Hani bir atasözü var derler ya lahanaya gelince götürüyon kütür kütür soğana gelince acı dion kaçıyon işde tüm olay bu.Bu yüzden sende seversin lahanayı ?




Pardus 2009 Kurulum Kılavuzu


Pardus 2009 Kurulum Yardım Belgesi
Başlamadan önce...
İnternetten indirdiğiniz Pardus-Kurulan-2009.iso adlı dosya CD'lerde sıkça kullanılan bir dosya sistemi olan ISO biçimindedir. Eğer CD'yi yazacağınız sistemde bu dosya bir arşiv dosyası olarak görünürse bile bu dosyayı açmaMAnız gerekmektedir.

Bu dosyayı kullanarak Kurulum CD'sini oluşturmak için lütfen ISO Yazdırma Yardım Belgesini okuyun.

CD'nizi hazırladıktan sonra, bilgisayarınızın CD'den başlatılabilecek şekilde ayarlanması gerekmektedir. Bunu BIOS ayarlarınızda başlangıç sıralamasında CDROM sürücüsünü sabit diskinizden önceki bir sıraya koyarak yapabilirsiniz. (Detaylı bilgiyi bilgisayarınızın/anakartınızın kullanım kılavuzlarında bulabilirsiniz)

Bilgisayarınızı Pardus'tan başlattıktan sonra gerçekleşecek tüm süreci adım adım açıklamalarla izleyebilirsiniz.



Pardus kurulumu ve ağ ayarlarıyla ilgili ayrıntılı bilgiye kurulum sayfasından ulaşabilirsiniz.

Eğer kuruluma başlayamadan problem yaşarsanız Özgürlükİcin.com forumlarından yardım alabilirsiniz.


Kurulum Kılavuzu
Ekran görüntüleriyle
adım adım kurulum ve kullanım kılavuzu



edit post

1 Reply to "Pardus 2009 indir Kurulum Kılavuzu"

Adsız on 6 Mart 2013 12:44

Hi, i read your blog from time to time and i own a
similar one and i was just wondering if you get a lot of spam feedback?
If so how do you stop it, any plugin or anything you can suggest?
I get so much lately it's driving me insane so any support is very much appreciated.

Also visit my weblog: Javier Mary

 

Yorum Gönder

Sayfaya Yorum yazmak için (Yorumlama biçimi:ANONİM Olarak) işaretliyerek gerksiz prosedürlerle uğraşmadan yorum yazabilirsiniz ...!